Meest gestelde vragen

Wat is het beleid rond afspraken?

Wanneer u een reservering maakt bij Salon Bo’Tic gaat u automatisch akkoord met de huisregels (algemene voorwaarden). Afspraken kunnen telefonisch, via de website of in het salon worden gemaakt. U ontvangt een bevestigings-sms of -kaartje. Wees op tijd op uw afspraak. Bent u toch te laat, gelieve dit dan te laten weten. Als u meer dan een kwartier te laat bent, zijn wij genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet voldoende tijd meer is om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen zal de afspraak verplaatst moeten worden - de behandeling zal voor de helft in rekening worden gebracht. Hou er rekening mee dat een nieuwe afspraak niet altijd mogelijk is op zeer korte termijn. Gelieve tijdens de behandelingen niet te telefoneren of te sms’en.

Ik heb last bepaalde allergieën, wat nu?

In geval van allergische reacties van de producten, gelieve dan contact op te nemen zodat wij uw huid kunnen analyseren en onderzoeken om de allergie vast te stellen. Indien dit een product gerelateerde allergie zou zijn, dan dient het product terug naar de leverancier te worden gestuurd in afwachting van hun beslissing.

Kan ik aangekochte producten omruilen?

Aangekochte producten kunnen uitsluitend geruild worden binnen de acht dagen na aankoop, mits deze ongeopend en ongebruikt zijn.

Waar kan ik terecht met mijn feedback?

Wij doen er alles aan om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het dan ook ten zeerste op prijs dat u ons dit laat weten zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Wat is jullie beleid rond annulaties?

U kan tot uiterlijk 24u van tevoren uw afspraak annuleren of verplaatsen. Is uw afspraak op maandag gelieve uw wijziging door te geven voor zaterdag 15u. Annuleert u minder dan 24u voor uw behandeling, zijn wij genoodzaakt de helft van de behandeling in rekening te brengen. Bij een “no show” wordt de helft van de behandeling in rekening gebracht. Bij herhaling van “no shows” zal de volledige behandeling in rekening worden gebracht, op factuur per mail of bij de volgende behandeling.

Wat zijn de regels rond cadeaubonnen?

Cadeaubonnen zijn één jaar geldig, vanaf uitgiftedatum. Bent u de bon vergeten wordt de behandeling gewoon in rekening gebracht en gebruikt u hem bij de volgende behandeling. Bij een “no show” met een cadeaubon zal deze geannuleerd worden en is zodoende niet meer inwisselbaar. Een cadeaubon is strikt persoonlijk en kan niet tegen geld ingewisseld worden.

Nog vragen? Contacteer ons!